Omzetplafond en zorgverzekeraars
Alles wat u hierover moet weten
Patientenstop
Helaas hebben wij moeten besluiten om, net als in voorgaande jaren, een patiëntenstop in te moeten voeren voor patiënten die bij bepaalde zorgverzekeraars verzekerd zijn. De reden voor een stop is niet dat wij de zorg niet kunnen of willen leveren, maar doordat het omzetplafond van de betreffende zorgverzekeraar bereikt is en wij geen extra ruimte van deze zorgverzekeraar hebben gekregen om de gevraagde zorg te leveren.
Ondanks dat dit een situatie van overmacht is voor ons, vinden we het erg vervelend voor u.
We blijven ons inspannen om de zorgverzekeraars te bewegen om ons meer zorg te laten leveren.
Hieronder ziet u actuele status voor welke zorgverzekeraar(s) er momenteel een patiëntenstop is in onze kliniek:
Per 01-10-2024:
Per 09-12-2024
- VGZ (Inclusief labels UMC, IZA, Univé, Zekur, VGZ bewust en IZZ)
CBR keuringen zijn hiervan uitgezonderd omdat dit geen verzekerde zorg betreft en kunt u op basis van beschikbaarheid een afspraak voor maken bij ons.
We hopen op uw begrip voor deze vervelende situatie.
Namens het management,
Oog op Zuid Oogkliniek
Het belangrijkste op een rijtje
- Patiëntenstop voor verzekerden van VGZ en CZ tot 31 december 2024
Wilt u graag meer weten?
Onze receptie staat u graag te woord via:
Telefoon
010 – 316 8870
E-mail
welkom@oogopzuid.nl